Organisation

Olov Lindgren äger och förvaltar alla sina fastigheter. I verksamheten finns cirka 90 medarbetare. Förvaltningen sker med hjälp av egen personal vilket betyder att vi alltid arbetar väldigt nära våra hyresgäster.

Organisation Olov Lindgren

Med korta beslutsvägar och engagerade medarbetare kan vi utföra åtgärder med snabb och personlig service samtidigt som vi hela tiden underhåller fastigheterna. Förvaltningsorganisationen är uppdelad på två områden: bostäder, som i sin tur är fördelade på tre förvaltningsområden, samt kommersiella lokaler. Den tekniska avdelningen består av byggservice, fastighetstekniker och drift. De utgår ifrån vårt kontor och återbrukshub i Västberga.

Företagsledning

Frida Stannow Lind är vd, och i ledningsgruppen ingår även Henrik Spännare – chef Kommersiell förvaltning, Joanna Heikkilä– fastighetschef Förvaltning bostäder, Stefan Soreby – ekonomi- och finanschef, Jeanette Ljungberg – kommunikationschef, Henrik Litsander - chef Affärsstöd, Anna Molén - Affärs- och projektutvecklingschef, Åsa Rodin - hållbarhetschef, Anders Leijon - teknisk chef, Lina Bergström - HR-ansvarig.

Logga in

Privatperson


Lokalhyresgäst





*Lösenord (de 4 sista siffrorna i ert avtalsnummer eller 6 tecken om ert avtalsnummer innehåller ett kolon innan sista tecknet)