Organisation

Olov Lindgren äger och förvaltar alla sina fastigheter. I verksamheten finns cirka 90 medarbetare. Förvaltningen sker med hjälp av egen personal vilket betyder att vi alltid arbetar väldigt nära våra hyresgäster.

Org-schema till webb_240226_01.jpg

Med korta beslutsvägar och engagerade medarbetare kan vi utföra åtgärder med snabb och personlig service samtidigt som vi hela tiden underhåller fastigheterna. Förvaltningsorganisationen är uppdelad på två områden: bostäder, som i sin tur är fördelade på tre förvaltningsområden, samt kommersiella lokaler. Den tekniska avdelningen består av byggservice, fastighetstekniker och drift. De utgår ifrån vårt kontor och återbrukshub i Västberga.

Företagsledning

Frida Stannow Lind är vd, och i ledningsgruppen ingår även Henrik Spännare – chef Kommersiell förvaltning, Joanna Heikkilä– fastighetschef Förvaltning bostäder, Andreas Mårtenson – ekonomichef/Vvd, Jeanette Ljungberg – kommunikationschef, Henrik Litsander - chef Affärsstöd, Jonas Södergren - chef Projekt och Fastighetsutveckling, Åsa Rodin - hållbarhetsansvarig, Anders Leijon - teknisk chef.